ERC Palafolls

Palafolls pel Dret a Decidir!

La plataforma Palafolls decideix!, que impulsa la consulta popular sobre la independència de Catalunya el proper 25 d’abril, es va presentar en societat el passat divendres a la nit a la població. En l’acte que va aplegar un centenar de persones al teatre, es van presentar els principals eixos que la plataforma té previst desenvolupar durant aquest mesos.

La secció local d’Esquerra de Palafolls no podem sinó alegrar-nos, felicitar i agraïr que hi hagi un moviment civil que, carregats de consciència i valor, decideixin tirar endavant aquest projecte de justícia democràtica.

Així doncs, Esquerra de Palafolls, així com ho està fent el partit a nivell Nacional, continuarem donant suport i col•laborant en el què es necessiti amb el col•lectiu organitzador; ja sigui a nivell de partit, així com a nivell individual. De la mateixa manera, animem a tots els militants, simpatitzants i vilatans en general que es sumin a nivell individual a aquest projecte.