ERC Palafolls

Els vint-i-tres components que la conformen, han signat un manifest de suport a la candidatura que resta obert a noves incorporacions.

• El cartell amb els 23 sotasignants del manifest
ERC Palafolls ha presentat aquest migdia la Plataforma de Suport a la candidatura que encapçala Francesc Alemany per a les eleccions municipals. Inicialment, s’hi han sumat vint-i-tres personalitats de diversos àmbits de Palafolls, amb característiques d’origen i professionals ben diverses, que han signat un manifest de suport a la llista republicana. La Plataforma es presentarà conjuntament amb la llista d’ERC aquest dissabte a l’acte central del partit, a la Glorieta del Dr. Torner, a partir de les 19:30, en un acte que comptarà amb l’actuació especial del músic Pep Sala, i un sopar popular gratuït posterior.

Des d’Esquerra volem agrair sincerament el suport de la gent que s’han adherit a la Plataforma, i el compromís que han adquirit a través de la signatura del manifest. Les vint-i-tres persones que han decidit manifestar públicament el seu suport al candidat republicà, consideren que garanteix el canvi que cal a Palafolls. En aquest sentit, cal recordar que la Plataforma de Suport és oberta als qui considerin que Francesc Alemany és la primera opció per a la construcció d’un nou poble, obert de bat a bat a tota la seva gent.

La Plataforma de Suport aplega un grup humà heterogeni, en el qual hi troben lloc professionals d’àmbits tan diferents com l’ensenyament, el comerç, l'agricultura, la indústria o els serveis. Les persones que han decidit formar-ne part poden tenir motius ben diversos per desitjar un canvi, però a totes les uneix el convenciment que cal regenerar la il·lusió per Palafolls, després de 32 anys d'un mateix model esgotat, i volen un govern nou, amb propostes adequades tant per al temps en què ens toca viure, com per a les persones que habiten el poble.

La plataforma aposta clarament per propostes que han de posar al capdavant el compromís -clar i decidit- per la transparència i la participació dels ciutadans. També, es posiciona a favor del foment de les entitats associatives, pel creixement del teixit comercial i pel respecte del medi ambient.

Us podeu descarregar i compartir el cartell amb les persones que formen part de la Plataforma a través dels següents enllaços:

PDF (alta resolució)
JPG (per compartir)