ERC Palafolls

Marina Llansana inaugura l’exposició de Lluís Companys a Palafolls

Cartell de l'exposició de Lluís Companys
Marina Llansana, diputada d’Esquerra Republicana al Parlament, i portaveu en temes de cultura, va inaugurar el passat divendres 22 d’octubre l’exposició "1882-1940 Lluís Companys polític fins a la mort" a la Bilbioteca Enric Miralles. L’acte organitzat des de la secció local d’Esquerra amb la col•laboració de l’Ajuntament va aplegar una cinquantena de persones que van omplir la sala de conferències de la Biblioteca municipal. Llansana va explicar els motius que ha impulsat a la fundació Josep Irla a elaborar aquesta mostra itinerant de la figura del que fou el president de Catalunya i executat pel règim franquista. “Companys no tenia cap necessitat de complicar-se la vida perquè era fill d’una família benestant de terratinents,i hauria pogut tenir una vida molt tranquil•la i fàcil fent d’advocat. Lluny d’això, va posar tot el seu coneixement al servei de la llibertat”, va afirmar Llansana.
L’exposició que estarà oberta al públic fins al proper 11 de novembre consta de divuit plafons i un documental elaborat per la Televisió de Catalunya i ha estat assessorada per l’historiador Josep Maria Solé i Sabater.
La secció local d’Esquerra de Palafolls valorem molt positivament la resposta de la gent a l’acte del divendres i ens motiva a continuar treballant per aportar propostes que interessin a la població.