ERC Palafolls

L'espai donarà sortida a les necessitats d'espai i de funcionalitat

• Aproximació visual (simulació) de com podria quedar el nou hotel d’entitats
Les entitats són el motor de la vida pública del nostre poble. Per això, convertirem les antigues escoles en un hotel d’entitats. Aquest edifici, situat al costat de la nova caserna de la policia a la plaça Fòrum Palatiolo, el transformarem en un espai que donarà sortida a les necessitats d’espai i de funcionalitat, que actualment tenen moltes entitats del poble.

Proposem un equipament amb sales diàfanes per a conferències o exposicions on es puguin desenvolupar actes de gran format (200 persones), sales específiques perquè cada entitat pugui disposar d’un espai per reunions i una sala condicionada acústicament. A més, en aquest equipament hi ubicarem els estudis de Ràdio Palafolls, perquè estigui a peu de carrer.

Des d'ERC Palafolls creiem que no té sentit destinar esforços a lloguers de naus ni a desenvolupar complicats projectes amb rehabilitacions d'edificis com el Molí Vell, desterrant les entitats a zones allunyades de la població.

Aquest edifici funcional, cèntric i integrat en una anella cultural potent, permetrà alhora fomentar l’activitat comercial i de gaudi per a tots els ciutadans de Palafolls.

Un projecte global per a una nova manera de fer.