ERC Palafolls

2a Audiència Pública a Ciutat Jardí

Activitats
El grup municipal d'ERC va fer aquest dissabte la segona audiència oberta per repassar els principals temes que han sorgit des que s'ha iniciat l'actual mandat. Aquest compromís electoral, orientat a incentivat tant la participació ciutadana com la transparència, s'ha dut a terme en aquesta ocasió a Ciutat Jardí seguint la intenció d'acostar l'administració local a la gent.
Davant d'una seixantena de veïns es van tractar diversos temes d'actualitat però molt especialment el projecte d'urbanització parcial que s'ha d'iniciar en breu en aquesta urbanització. Els regidors d'ERC han pogut captar de primera mà el nivell de preocupació, de decepció i de desconfiança que existeix tant cap al projecte en sí com a diversos aspectes relacionats com ara el procès de pagament de les quotes urbanístiques que els han girat per pagar tot el projecte.
Des d'ERC hem intentat sempre exercir la transparència des de la responsabilitat i aquest passat dissabte es va poder comprovar el nivell de necessitat d'accions d'aquest tipus davant la desinformació i els repetits errors de gestió i tergiversació de la informació que s'han comès des de l'equip de govern del PSC-EUA.