ERC Palafolls

ERC porta els reptes de l’aigua i les entitats als Pressupostos Generals de l’Estat

Notícies
  • Els membres d'ERC Palafolls van traslladar dijous les esmenes als PGE als senadors republicans Quim Ayats i Bernat Picornell
El passat dijous 15 de juny, els senadors d’Esquerra Republicana, Quim Ayats i Bernat Picornell, van donar suport a la secció local d’ERC i les JERC Palafolls en la presentació de les esmenes als Pressupostos Generals de l’Estat. En concret, els republicans palafollencs reclamen 3,2 milions dels comptes de l’Estat espanyol per invertir en dos punts calents del municipi de l’alt maresme.

Aquests són, tal i com també recull Ràdio Palafolls: “la substitució dels trams de fibrociment de la xarxa d’aigua al municipi i la reforma dels punts “més sensibles”, una actuació valorada amb 2,5 milions d’euros” i, en segon lloc, “la creació d’un hotel d’entitats per resoldre “les necessitats d’espai i funcionalitat” de les entitats del poble, on s’hi incloguin diverses sales per cada entitat i un espai de reunions, quantificat en 750 mil euros.”

Els senadors d’ERC, Ayats i Picornell, es van mostrar poc optimistes de cara a la resolució favorable de l’Estat a aquestes necessàries inversions pel municipi. Tanmateix, van recollir-les i van anunciar que les defensarien sota la màxima “fins l’últim minut, fins l’últim cèntim”. “ERC no deixarà de fer la feina i reclamarà fins l’últim cèntim que ens pertoca mentre encara siguem ciutadans de l’Estat espanyol”, van argumentar.