ERC Palafolls

ERC demanarà explicacions al Govern per la opacitat en el ‘rescat’ del CD Palafolls

Notícies
Esquerra Palafolls ha volgut mostrar la seva satisfacció per la resolució de la crisi que s’ha obert aquest estiu al voltant de l’equip de futbol del poble, el CD Palafolls. Tanmateix, els republicans demanaran explicacions a l’equip de Govern, a través del Grup Municipal, per la pèssima gestió de la situació econòmica del club, que l’ha portat a un pas de la seva desaparició que fins i tot havia arribat a anunciar aquesta setmana.

Precisament en el darrer ple de juliol, Esquerra Republicana traslladava una pregunta al Govern sobre la situació econòmica del club, davant la creixent preocupació ciutadana per la incapacitat de l’entitat esportiva de pagar algunes nòmines, fet que s’ha anat agreujant durant els darrers mesos. En aquell moment, el Govern del PSC-EUiA i el No adscrit Martí Victòria va negar categòricament aquest fet, que al final s’ha demostrat com a cert.

Davant de l’enèsim nyap, el portaveu de la formació republicana, Francesc Alemany, vol tornar a posar de relleu “la manca de transparència dels criteris mitjançant els quals es gestiona el club”, que avui salva la seva existència amb un nou “pedaç”. La injecció econòmica que ha rebut el club per seguir “estableix un greuge comparatiu amb la resta d’entitats esportives del municipi”, ja que, segons es pot interpretar de les escasses informacions aparegudes als mitjans, s’ha produït “sense cap altra indicació ni criteri concret, i en la més absoluta opacitat”.

Alemany posarà l’èmfasi, una vegada més, en la “necessitat imperiosa” d’elaborar un model municipal de gestió esportiva que sigui capaç d’ordenar i ajudar la resta d’entitats esportives a poder garantir els esforços tant importants que es duen a terme a nivell formatiu amb centenars de nens i nenes de Palafolls.