ERC Palafolls

ERC presentarà una moció al proper ple en defensa de l’Escola Catalana

• #somescola
Esquerra Republicana de Catalunya a Palafolls presentarà una moció al proper Ple municipal en defensa del model d’Escola Catalana i d’immersió lingüística.

Aquesta moció és una resposta als atacs que l’escola catalana ha estat rebent de manera intensa durant els darrers mesos de mans de Ciutadans i el Partit Popular. Pels republicans, cal rebutjar el trencament que volen imposar aquestes formacions, mitjançant la introducció d’una casella per triar el castellà com a llengua vehicular. Aquesta iniciativa que no fa més que segregar i dividir la nostra societat per motius de llengua en contra de l’Estatut de Catalunya i de la consensuada Llei d’Educació, no és res més que un capítol més de les humiliacions a les quals l’escola pública ha de fer front a causa de l’aplicació de l’article 155.

El nostre model escolar està compromès amb la cohesió social i garanteix la igualtat d’oportunitats per a l’alumnat, assegurant el coneixement de les dues llengües per part dels joves.