ERC Palafolls

ERC mostra el seu desconcert per l'ajornament del ple de manera improvisada

• Targetó que convoca a la mobilització d'aquest vespre a Palafolls
El Grup Municipal d'ERC a Palafolls mostra el seu desconcert per l'ajornament del ple previst per aquest vespre, a les 21h; un ple que ja no s'hauria d'haver convocat per la coincidència amb la Vaga Feminista, fet que no ha fet reaccionar l'equip de govern fins ara.

"Estem sorpresos per la improvisació que implica una decisió com aquesta. El ple és un òrgan que es convoca amb dies d'antel·lació i tothom sabia quan es va programar que hi hauria aquesta coincidència", ha declarat el portaveu i candidat a l'alcaldia Francesc Alemany, en relació a aquesta nova "mostra d'improvisació".

ERC s'adhereix a la Vaga Feminista a través d'una moció

Esquerra Republicana tenia previst presentar aquest vespre una moció que reclama a l'ajuntament un esforç en aprofundir en la recerca de la igualtat entre homes i dones, establint sinergies amb les empreses del poble, el treball per prevenir qualsevol tipus de discriminació a les dones, l’assetjament sexual o per raó de sexe en qualsevol espai, fent especial incidència en l’àmbit laboral i els espais d’oci.

En el text de la moció, ERC posa l'accent també en tenir la perspectiva de gènere com a eix central de les actuacions de l’Ajuntament i de les polítiques fetes des del govern municipal. En aquest sentit, insta a implementar polítiques que redueixin els casos de pobresa energètica que, en gran mesura, afecten a dones grans que viuen soles.

ERC convoca a una concentració davant l'ajuntament a les 20h

Des d'Esquerra Republicana i el Jovent Republicà del poble s'ha convocat a una concentració davant de l'ajuntament, en suport a tots els actes de la Vaga Feminista que s'estan desenvolupant en motiu del Dia Internacional de les Dones. La convocatòria és oberta a tothom, a les 20h, i es llegirà un manifest.