ERC Palafolls

Totes les opinions

Jordi Villaret, regidor d'ERC Palafolls

La brossa crida la brossa

Una de les imatges de la vergonya. El problema persisteix i sembla tenir difícil solució

En el darrer mes estem vivint una situació que té als Palafollencs en un estat de perplexitat i indignació, a jutjar per tot allò que es recull a les xarxes socials, a causa de l’estat deplorable que presenten els nostres carrers, trobant-nos envoltats d’escombraries, amb uns contenidors plens a vessar i els vorals d’aquests amb bosses de brossa i andròmines de tots tipus que es passen dies i setmanes sense que siguin recollides.

Francesc Alemany, portaveu del GM d'ERC Palafolls

Una satisfacció de rècord (El Tuit de la Victòria)

Francesc Alemany, portaveu del GM d'ERC PLF

Com toca al segle XXI, l’alcalde de Palafolls ens comunica, via piulada, que la Comissió Territorial d’Urbanisme de Barcelona ha aprovat definitivament la modificació de planejament urbanístic del sector 36, més conegut com l’àmbit de la planta de Bershka. Es tracta, se’ns dubte d’un fet absolutament remarcable i, sinó, que els ho preguntin als serveis tècnics de l’ajuntament; des de l’aprovació inicial, passant per la provisional i fins la definitiva.

Per Jordi Villaret i Sayago, núm. 3 de la llista d'ERC Palafolls i Arquitecte tècnic

Ferir en el viu

Jordi Villaret. Núm. 3 d'ERC Palafolls

Darrerament m'han arribat veus -de fonts directes, tenint en compte que els ha arribat per boca d'un membre significat de l'equip de govern- de la reacció adversa que ha significat l'escrit ‘Pell fina’ en el que expressava la meva opinió referent a les formes i respostes d'aquests mateixos representants municipals davant d'exposicions crítiques envers les seves actuacions. Lluny de retractar-me de la meva opinió, no fos cas que estigués condicionada per una visió partidista de la qual dono fe que no en sóc conscient, aquests fets em permeten confirmar altra vegada que això és així i que la línia que ells han marcat com a límit de la correcció és molt fina.

Pell fina

Jordi Villaret. Núm. 3 d'ERC Palafolls

Es diu popularment que un té la "pell fina" quan és molt susceptible i qualsevol cosa que se li diu l’ofèn o se sent insultat.   L'actual equip de Govern de Palafolls s’ofèn de forma significativa cada vegada que algú -bé sigui partit polític o entitat cultural-, expressa la seva opinió sobre quelcom relacionat amb la gestió política, a uns titllant-los de fer electoralisme i als altres de no disposar de la gràcia suficient per fer-ho.