ERC Palafolls

Qui som

Benvingut/da al lloc web d'Esquerra Republicana de Catalunya a Palafolls. ERC, fundada el 1931, és l’organització política de Catalunya més antiga encara en actiu i té com a objectiu principal l’assoliment d’una societat més justa i solidària, sense desigualtats entre les persones i els territoris i considera que la via per fer-ho és aconseguir la independència de Catalunya.

Esquerra treballa per fer possible un canvi al nostre poble. Després de 36 anys del mateix alcalde, Palafolls mereix acabar amb les dinàmiques de gestió opaca, personalista i caciquil, que dista de teixir les complicitats necessàries entre les entitats per fer d'aquest indret un lloc que pensi en el futur.

Ens trobem el tercer dimarts de cada mes al poble,

Contacta'ns a palafollserc@gmail.com

Sobre Palafolls

Palafolls, és un municipi del Maresme situat a l'extrem nord de la comarca, al límit amb la Selva. El terme municipal és a la riba de la Tordera i consta de diversos nuclis urbans dispersos com Les Ferreries, Sant Lluís i Sant Genís, així com urbanitzacions residencials tals com Ciutat Jardí, Mas Carbó i Mas Reixach. El poble limita amb els termes municipals de Santa Susanna, Malgrat de Mar, Tordera i Blanes.

L’existència del poble està documentada des del segle X. L’església romànica de Sant Genís o les restes del castell medieval (visible des de la major part del terme municipal) son un senyal inequívoc de la seva antiga existència. En l’actualitat el poble s'aproxima als 9.000 habitants.