Palafrugell

Renovació de càrrecs a Esquerra Republicana de Palafrugell

ERC de Palafrugell ha renovat els seus càrrecs locals. Xavier Segura continuarà sent el president de la secció local i Olga Palahí, fins ara secretària d’organització, ocuparà la vicepresidència i continuarà com a secretària de la dona. Pau Lladó serà el nou secretari d’organització i Josep Piferrer, de política municipal; a més, es crea el càrrec de secretari d’imatge i comunicació, que ocuparà Albert Tané. Finalment, la secretaria de finances continuarà a càrrec de Roser Massaguer. Tots el càrrecs s’han decidit per unanimitat.

Xavier Segura és un històric militant de la secció local d’ERC a Palafrugell. És operari del sector surer.

Olga Palahí és regidora d’Hisenda i adjunta a Educació. Llicenciada en Economia, és professora de secundària i autora de la biografia de Martí Jordi Frigola.

Pau Lladó, regidor d’Esports i adjunt a Règim Interior en l’anterior mandat, actualment és segon tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Palafrugell i s’ocupa de les àrees de Serveis Municipals i Brigada, Mobilitat i Règim Interior. És historiador i ha desenvolupat la seva activitat professional en el món de la natació. Va ser un dels promotors del carril aquàtic de Palafrugell.

Josep Piferrer és un històric militant de la secció local d'ERC a Palafrugell. Des de 2015 és regidor de l'Ajuntament de Palafrugell i el 2017 va esdevenir-ne l'alcalde, càrrec pel qual va ser reescollit el 2019. S'ocupa directament, a més, de les àrees de Cultura i Festes i Policia Local i és també regidor del nucli de Llofriu. També és diputat delegat d'Educació a la Diputació de Girona. És mestre i ha exercit a les escoles Sant Jordi, Torres Jonama (d'on va ser-ne director) i Pi Verd.

​Roser Massaguer és regidora de Benestar Social (càrrec que ja ocupava en l’anterior mandat) i de Civisme i Mediació i Habitatge i Pla de Barris. És diplomada en Ciències Empresarials i ha estat empleada de banca. Actualment és professora de classes de repàs.

Albert Tané és llicenciat en Humanitats i Periodisme. L’anterior mandat va participar al govern de Palafrugell com a regidor d’Educació i adjunt a Comunicació.