Palafrugell

ERC Palafrugell exigeix a PSC i CiU que deixin de barallar-se per la cadira i es posin a treballar

Josep Piferrer ha mostrat la seva perplexitat per l'espectacle de les darreres hores i ha denunciat "que no discuteixen un possible trencament del pacte per divergències en el projecte de poble, perquè no tenen projecte, sinó per conservar el poder: per cadires i per diners. Palafrugell no s’ho mereix"

Davant els esdeveniments de les darreres hores:

1. Esquerra de Palafrugell exigeix a CiU i PSC que deixin de barallar-se per la cadira i es posin a treballar. Amb la multitud de problemes que té Palafrugell i amb les visibles mancances de moltes regidories, és inaudit que els qui tenen el deure de governar es dediquin a batre’s en duel als diaris.

2. Veiem estupefactes com aquells qui van acordar mantenir el poder sense pactar un projecte de poble, segueixen barallant-se per les cadires, mentre s'aproven projectes lamentables i que posen en risc el futur de la vila com els del Golfet o mentre continua el desgavell amb el contracte d'escombraries i continua el poble massa brut, o mentre els projectes per la gent jove han desaparegut. Malauradament, Palafrugell continua sense ser el referent comarcal que per potencial li pertocaria. Molts pobles petits -i aquest Nadal n'ha estat un exemple- ens han passat la mà per la cara. I mentrestant ells es barallen per la cadira.

3. Nosaltres ja vam denunciar que aquest pacte PSC – CiU era només un pacte pel poder. Avui, ens donen la raó davant de tots els palafrugellencs.

4. Ja han llençat un any i mig i, enlloc de fer la feina, discuteixen qui serà alcalde, en comptes de treballar pel poble. Ens fa tot l'efecte que també llençaran la resta del mandat i Palafrugell no té ni un dia per perdre.

5. A diferència d'ERC on tothom és nou, Fernández i Gómez fa anys que malden per l'alcaldia. A ERC els coneixem bé. Estem segurs que Juli Fernández no vol deixar anar l'alcaldia i si analitzem la trajectòria de l’Albert Gómez arribem a la conclusió que no ha estat mai fidel ni al país (malgrat les promeses), ni als partits on ha estat. Sempre ha pres les decisions en funció del benefici individual i els càrrecs que li comportaven. Els demanem que els deixin a banda les ambicions personals i que governin.

6. Els regidors d’Esquerra a l’Ajuntament i la secció local vetllaran perquè la poltrona de Can Bech no sigui moneda de canvi. El nostre únic interès és la millora de Palafrugell i els seus vilatans. I com a una de les forces majoritàries, denunciarem tota confrontació que no signifiqui una millora per la Vila.

Palafrugell no es mereix aquest espectacle.

Palafrugell, 18 de gener de 2017