Palafrugell

La Festa Major, la festa de tots!

Josep Piferrer

La Festa Major de Palafrugell se'ns presenta, any rere any, com una magnifica oportunitat perquè els palafrugellencs i palafrugellenques ens retrobem amb la tradició de la vila pel que fa a la seva cultura. És un moment d'unió on tots i totes celebrem la temporada estiuenca i un mes on la gresca i la celebració en són protagonistes.

Com bé sabeu hi ha altres esdeveniments prou importants i de gran rellevància al nostre calendari, com poden ser la Cantada d'Havaneres o les Festes de Primavera, però la Festa Major és la de tots, la que ens defineix com a Vila amb majúscules. Com sempre, hi estan treballant un munt de persones, ja sigui a títol individual o a traves de diverses associacions, col·lectius, entitats o veïnats, que plegats miren de sumar esforços i il·lusions perquè tot surti a la perfecció. A tots ells els voldria fer arribar un sincer agraïment.

Enguany es torna a presentar una oferta àmplia, que passa per la festa i la música a les nits fins a la tradició dels concerts al Teatre Municipal o l'acte a les empreses i persones que es mereixen un reconeixement al Mèrit Ciutadà. Tot plegat reflecteix el potencial creatiu i la riquesa de l'activitat civica i cultural que sempre ha tingut Palafrugell.

Petits i grans trobaran, de ben segur, propostes del seu interès. Per tant, convido a tothom a sortir al carrer i a gaudir de totes les activitats.

Bona Festa Major a tots i a totes!

Article publicat a la Revista de Palafrugell núm. 309