Palamós i St. Joan

Joan Ridao presenta Dani Reixach, el candidat d’Esquerra a l’Ajuntament de Palamós i Sant Joan

Joan Ridao, Dani Reixach
Aquest diumenge al migdia el Secretari General d’Esquerra Republicana de Catalunya, Joan Ridao, ha presentat a Dani Reixach, el candidat d’Esquerra a l’Ajuntament de Palamós i Sant Joan. En un acte celebrat a El Baretu el candidat palamosí ha volgut donar les gràcies a totes i tots el que li han concedit l’oportunitat de representar i ocupar aquesta responsabilitat. També ha repassat l’obra feta i impulsada des de l’oposició així com els plans de futur i programari que els republicans presentaran pel proper 22 de maig.

Dani Reixach ha presentat també l’eslògan de la campanya que encapçalarà, aquest serà: “aire fresc per Palamós i Sant Joan”. Amb aquest eslògan el partit pretén per la vila una renovació dins i fora de l’Ajuntament, amb aire fresc que connecti el municipi a l’actual context, fent una política participativa, adequada i pròpia del s.XXI. Com a proposta a remarcar els independentistes han fet incisió en els pressupostos participatius, que és una de les seves propostes programàtiques per poder superar aquests moments de crisi.

Ridao ha aprofitat també per valorar temes en clau supramunicipals, com la cimera celebrada el divendres al Palau de Pedralbes, on ha qualificat que no es pot "magnificar" el resultat de la cimera anticrisi perquè no ha suposat "un pas substancial", sinó que ha servit per mantenir un clima de diàleg tot i que ha remarcat que amb "això no n'hi ha prou".