Palamós i St. Joan

ERC Palamós i Sant Joan renova l'Executiva Local

• Nova executiva Palamós i Sant Joan
El partit renova la direcció orgànica i política amb noves cares, i l’alcalde i regidors es mantenen en el grup.

El passat divendres 12 de maig, la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Palamós i Sant Joan va celebrar la seva assemblea per renovar l’executiva local.

L’assemblea local ha donat el seu suport per unanimitat a la nova candidatura, encapçalada per Marçal Gallego com a nou President local. La resta de l’equip el conformen Modest Belles a les secretaries d’Organització i Finances, Alba Salvador a les secretaries d’Imatge i Comunicació i de la Dona, Joan Gasull al capdavant de la Secretaria de Política Municipal, i l’Alcalde Lluís Puig i el regidor Xavier Lloveras com a Vocals.

Amb aquesta renovació, s’aposta per un nou lideratge al capdavant del partit, alliberant de les responsabilitats orgàniques a Xavier Lloveras i Maria Puig, fins aleshores president i secretària d’organització, i actuals regidors a l’equip de govern de l’Ajuntament de Palamós.

Segons Marçal Gallego, l’objectiu d’ERC Palamós i Sant Joan “passa per seguir escoltant els vilatans i vilatanes de Palamós, fent de pont i cadena de transmissió entre el carrer i l’Ajuntament, amb la voluntat de construir un Palamós Republicà, cada vegada més just, transparent i cohesionat, així com participar activament en el Procés Constituent de la República Catalana”.