Palamós i St. Joan

Totes les opinions

Marta Creixell

La importància de les eleccions europees

Europa, Vota, 9N,

La secció local de d’ERC Palamós i Sant Joan va iniciar la campanya per a les eleccions europees amb la tradicional encartellada. Un acte auster amb recursos materials però ric amb recursos humans, en el qual tots aportem il·lusió en unes eleccions en les quals és necessari una gran participació de vot a Catalunya, ja que com diu el nostre cap de llista, el filòsof, escriptor i catedràtic Josep Maria Terricabras “ No podem reclamar que Europa tingui interès per nosaltres si nosaltres no en tenim per Europa”.

Gent valenta

Lluís Corominas, Mines, ERC, Esquerra, Girona

Avui Esquerra ha presentat la precampanya per les eleccions del proper 28 de novembre. "Gent valenta" és el recull de sensacions, vivències i manera de ser que volem transmetre. Una manera de ser i fer que s'extrapola a la gent de tots els pobles i ciutats del nostre país. Perquè la gent d'Esquerra som valents, i tu, ets valent? Us adjunto l'enllaç al web de precampanya: www.gentvalenta.cat

No m'agrada

És lamentable veure com un Server públic com la Biblioteca municipal de Palamós resta tancada les tardes dels dies 24, 31 de desembre i el 5 de gener. Puc arribar a entendre, pel conveniat amb els treballadors funcionaris i laborals de l’ajuntament de la població, que aquest dies de festes de Nadal hi hagi uns dies de regal de descans, on lliuren de les seves obligacions (cosa que no passa a la majoria d’empreses privades), però el que no es pot permetre és que això sigui amb detriment del servei públic al vilatà.

Cal una Policia Local de proximitat i no d'autoritat

Llegint la premsa de dilluns dia 20, em va sorprendre un article d'opinió que parlava d'un cas d'abús d'autoritat, de poder i de menysteniment de la llengua catalana per part de la Policia Local de Palamós, aquest és l'enllaç de l'article ( http://avui.elpunt.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/304612.html ) , davant d'això i del fet que dimarts es celebrava el ple del mes de setembre vaig demanar les corresponents explicacions al regidor de l'àrea Mobilitat i Seguretat de la vila.

Adéu Espanya, des de Palamós i Sant Joan

10 juliol som una nació

És des del nivell municipal on comença la veritable tasca per assolir la plena sobirania de la nostra nació. Des de l'esforç i treball del dia a dia per dignificar la nostra llengua, la nostra història i la nostra cultura en qualsevol decisió que s'ha de prendre a l'Ajuntament, entitats o associacions de la nostra vila. Cada municipi ha d'aportar el seu granet de sorra per aconseguir una Catalunya lliure, i segar les cadenes opriments que tenim amb l'Estat Espanyol i que no permeten el nostre ple desenvolupament.

Valoració de l'estiu a Palamós

Estiu 2010 Palamós dani reixach

Una vegada més s'ha demostrat que el govern de la Palamós i St. Joan (PSC i CdP) es preocupa més del turisme que dels vilatans i vilatanes de la nostra població. Dia sí, dia també, hem observat com els carrers de més trànsit turístic, de més afluència, han estat tractats, senyalitzats i netejats amb més cura que els demés carrers de la vila. A més dels caos circulatoris i poblacionals que s’han organitzat els dimarts als matí a la nostra vila, que anar a la platja en transport privat per poder compaginar vida laboral i oci es convertia en una travessia digne d'una etapa del Dakar.

Dani Reixach

Moltes gràcies, i endavant les atxes!!

El passat divendres 24 de setembre, la Secció Local em van escollir com a candidat a l'alcaldia de Palamós per a les eleccions municipals del 2011. El proper 29 de maig tindré la responsabilitat de liderar i ser el cap visible d’un nou Projecte, amb un aire molt diferent de totes les polítiques retrogrades que han practicat les forces majoritàries que han regit al nostre municipi. M’agradaria també poder comptar amb el suport de tots els independentistes de Palamós, així com els republicans i la gent que creu que una política de justícia social és possible.

Dani Reixach

Qüestió de sensibilitat i respecte per la nostra llengua

placa Àncora San Isidoro

El valor de les coses, de la manera de fer del govern del nostre municipi (PSC/PSOE i Ciutadans de Palamós), es veu en petites coses del dia a dia, en petits detalls, que malgrat ser això, petits, són de màxima importància i de respecte per la nostra població i la nostra llengua, en aquest cas. No sé com ni quan es va produir l’error, però no es poden permetre errades ortogràfiques com les de la fotografia a monuments, rètols, o informacions de la nostra vila.