Palamós i St. Joan

Qui som

Esquerra és un partit que ve de lluny. Tenim les arrels en la tradició republicana que, a Palamós, es va estructurar a l’entorn del Centre Republicà Federal i, a Sant Joan, de l’Agrupació Republicana, que van representar personatges il•lustres com Josep Fàbrega i Pou, alcalde de Palamós (1902 i 1931) i diputat al Parlament de Catalunya (1932), víctima de la repressió franquista. Acabada la dictadura altres persones van donar nou impuls a aquests ideals, entre les quals el doctor Francesc Dalmau, alcalde de Palamós(1983) i diputat al Parlament de Catalunya (1980).

Tot reivindicant aquesta tradició, Esquerra és també un partit jove perquè els ideals de llibertat personal i nacional que defensa són una aposta de futur que mobilitza els joves. JERC Palamós n’és un bon exemple.

Fidels als ideals de democràcia i llibertat, la gent d’Esquerra de Palamós pensem que, per assegurar el futur del nostre país, cal impulsar una força política catalanista i d’esquerres que sigui capaç d’esdevenir majoritària per retornar a Catalunya la capacitat de decidir sobre tot allò ens afecta com a ciutadans i que, en l’àmbit local, sigui capaç de donar resposta a les necessitats de la gent.

A través d’aquestes pàgines, et volem donar l’oportunitat de conèixe’ns millor i et convidem a participar en el nostre projecte.

Si et vols posar en contacte amb nosaltres, ho pots fer adreçant-te a la nostra seu social: carrer Josep Joan, 4. 17230 Palamós.