Palau-Solità i Plegamans

Actes de la Diada Nacional de Catalunya

Ofrena floral d'ERC
Ens trobem en una cruïlla històrica en la que caldrà ser molt presents a tot arreu on puguem per defensar la democràcia i les institucions polítiques catalanes. En el marc d'aquesta mobilització constant de cara al referèndum d'autodeterminació de l'1 d'octubre, hem de ser-hi molts per deixar clar que no accepten intimidacions de cap tipus.

Esquerra Republicana de Palau-solità i Plegamans anima a tothom a participar dels actes que tindran lloc amb motiu de la Diada Nacional de l'11 de Setembre, i especialment a la Diada del Sí, la gran mobilització massiva en defensa del Referèndum d’autodeterminació legal i vinculant convocat per l’1 d’octubre, i en defensa de les nostres institucions i representants polítics, amenaçats per l’Estat simplement per treballar per donar la veu a la ciutadania.

Com cada any i com és tradicional, des de la secció local participem en l'ofrena floral al monument de Rafael de Casanova (a la plaça de l'onze de setembre). Aquest esdeveniment tindrà lloc a les 11h.

Salut i República!