Palau-Solità i Plegamans

Totes les opinions

Ni ens cansem ni ens oblidem

Ara que s’han acabat les festes, que comencem un nou any i es reprèn l’activitat política al nostre municipi, volem aprofitar per denunciar diverses actituds del nostre govern local cap a nosaltres. Per començar, volem dir que ens sembla insultant que els membres del govern busquin constantment la fotografia acompanyats dels regidors trànsfugues. Aquest escrit va acompanyat de diverses fotografies de la vergonya, la vergonya que semblen no tenir els regidors dels partits de govern (PSC i CiU) de donar suport a persones que s’han aprofitat de la feina d’altres per al seu profit personal.

Jordi Plaza

Fem ús de la Masia de Can Falguera

Aquest Ple del mes de novembre, des d’ERC Palau-solità i Plegamans, hem proposat l’estudi de viabilitat de l’ús de la Masia de Can Falguera com possible nou emplaçament de l’Escola Municipal de Música i de la viabilitat de l’escola de música en la seva actual ubicació. Aquesta masia, la rehabilitació de la qual va finalitzar l’any 2012, actualment acull l’activitat d’una entitat, precisament per assajar-hi les seves peces de música popular.