Palau-Solità i Plegamans

Totes les opinions

Equip de govern

100 dies al costat de la gent

Ple de constitució del nou consistori

D'ençà de la constitució del govern republicà municipal a Palau-solità i Plegamans han passat ja 100 dies, una data que ens permet fer un primer balanç avançat del mandat. Els 6 regidors d'ERC-AM i els 3 de Junts per Palau vam unir les nostres forces en un govern plural per fer avançar el nostre municipi i fer polítiques valentes. Aquests cent dies ens han permès principalment reordenar la situació en què es trobava l'Ajuntament, coordinar millor els diferents departaments i impulsar noves mesures que, poc a poc, van donant els seus fruits.

Ni ens cansem ni ens oblidem

Ara que s’han acabat les festes, que comencem un nou any i es reprèn l’activitat política al nostre municipi, volem aprofitar per denunciar diverses actituds del nostre govern local cap a nosaltres. Per començar, volem dir que ens sembla insultant que els membres del govern busquin constantment la fotografia acompanyats dels regidors trànsfugues. Aquest escrit va acompanyat de diverses fotografies de la vergonya, la vergonya que semblen no tenir els regidors dels partits de govern (PSC i CiU) de donar suport a persones que s’han aprofitat de la feina d’altres per al seu profit personal.

Jordi Plaza

Fem ús de la Masia de Can Falguera

Aquest Ple del mes de novembre, des d’ERC Palau-solità i Plegamans, hem proposat l’estudi de viabilitat de l’ús de la Masia de Can Falguera com possible nou emplaçament de l’Escola Municipal de Música i de la viabilitat de l’escola de música en la seva actual ubicació. Aquesta masia, la rehabilitació de la qual va finalitzar l’any 2012, actualment acull l’activitat d’una entitat, precisament per assajar-hi les seves peces de música popular.