Pallars Jussà

14 municipis, 14 propostes de comarca

ERC Pallars Jussà ha celebrat aquest dissabte la seva presentació de candidatures a l’Espai Cultural La Lira de Tremp.
Amb el títol “14 municipis, 14 propostes de comarca” els del Jussà han presentat les candidatures als 14 municipis, començant amb la presentació de l’acte a mans de M. Pilar Cases exposant un resum de la feina feta pel partit al Consell Comarcal i als ajuntaments on Esquerra ha treballat aquests anys.

A continuació han reproduït un audiovisual amb els 14 punts que presenten des de la comarca i per la comarca. Seguidament de la presentació de tots i cada un dels candidats dels diferents municipis, encapçalats per la mateixa M. Pilar Cases a Tremp, l’actual regidor Marc Baró a Pobla de Segur i la mateixa Delegada del Govern i regidora Rosa Amorós a l’ajuntament d’Isona i Conca Dellà.

L’acte ha culminat amb la intervenció del President del Parlament Roger Torrent.
Torrent confia amb les candidatures presentades i amb l’esforç dels seus representants.
Ha recalcat: “Hem d’empatitzar amb tothom, hem d’escoltar els nostres veïns i veïnes i crea una comunitat republicana de tots i per a tots. Per ser República hi hem de ser tots.”
A l’acte també hi han assistit el Diputat del Pirineu al Parlament Francesc Viaplana i la Senadora Anna Azamar.