Pallejà

Totes les notícies

Sardana de Pallejà

#Harmonia #Cohesió. Festa Major. Sardana Aquesta Festa Major Pallejà ha estrenat una Sardana, amb la Colla Gegantera vàrem viure una estona melodiosa, emotiva.

DEFENSEM LES PENSIONS

Avui a Pallejà acte unitari en defensa de les PENSIONS. En ERC estem contents d'haver col·laborat activament amb l'organització. Agraïm l'assistència de la gent del poble i als companys sindicalistes i dels altres partits que ens han acompanyat. Les pensions reflecteixen les societats avançades i solidàries. No hi renunciem

Festival Infantil

Aquesta tarda nenes i nens de Pallejà han gaudit de cançons, pintures, maquillatge, globus i un ambient del tot FAMILIAR. Gràcies per venir i sobre  tot GRÀCIES a la gent que no va voler cobrar les butlletes de la Grossa.

Grossa Cap d'any 2017

Entregats 500 euros a la Fundació Ana Ribot. Aquest donatiu és possible gràcies als amics/amigues que no van cobrar el premi de les butlletes "una butlleta un somriure" de la Grossa de Cap d'Any 2017. Us esperem 08 de juny de 2018 a les 18 hores.

Senyalització TANATORI

Perquè la gent no es perdi. Demanada senyalització TANATORI març 2017. Assolit maig 2018. Des de l'oposició també es poden aconseguir detalls que fan més fàcil el dia a dia del veïnat.