Palma

Totes les notícies

Sopar

Sopar presentació de candidats de Guanyem.

Benvolgut/uda company/a, Els militants d'Esquerra Republicana que van com a candidats a les llistes de Guanyem han sol·licitat a aquesta executiva una reunió amb els militants de Palma per exposar els motius d'aquesta decisió. Per això l'executiva d'Esquerra a Palma vos convoca a un sopar, que tindrà lloc aquest divendres, 8 de maig, a les 20:30, al restaurant Can Maties i Miquel (Ctra. de Manacor, 07198 Palma. Tel: 971427320 http://canmatiasymiquel.com). Serà un espai per compartir opinions i parlar dels importants reptes que s'ens plantegen. Podeu venir acompanyats de familiars i amics. El sopar té un cost de 5€ per persona. Per tal de fer la reserva al restaurant és IMPRESCINDIBLE CONFIRMAR ASSISTÈNCIA telefònicament al 871 572 285 (en horari de 10 a 15h) o enviant un correu a palma@esquerra.org indicant el nombre de persones que assistireu. Vos hi esperam!

Festes Sant Sebastià 2015

Festes de Sant Sebastià 2015

Benvolgut/uda company/a, El proper 19 de gener es celebra a Palma la revetlla de Sant Sebastià i des de la Secció Local de Palma et comvidam a participar-hi. Farem una trobada per torrar, beure i riure un poc.   La trobada serà a Can Alcolver a les 20:45h i repartirem carn i una copa de vi als que s'hi apuntin (fins a exhaurir existències). Si te fa ganes venir envia'ns un correu a palma@esquerra.org per tenir una previsió del menjar i beure que hem de dur. T'hi esperam. Atentament. L'Executiva d'Esquerra Republicana Palma.

Sopar esquerra Palma

Sopar de benvinguda de la nova executiva de Palma

Benvolgut/uda company/a, L'executiva d'Esquerra a Palma vos convida a un sopar de benvinguda, que tindrà lloc divendres, 24 d'octubre, a les 21:30, al restaurant Can Maties i Miquel (Ctra. de Manacor, 07198 Palma. Tel: 971427320 http://canmatiasymiquel.com). Serà un espai per compartir opinions i parlar dels importants reptes que s'ens plantegen els propers mesos. Podeu venir acompanyats de familiars i amics. El sopar és gratuït pels militants de Palma i té un cost de 5€ pels altres. Confirmau-hi assistència telefònicament al tel. 871 572 285 (en horari de 10 a 15h) o bé enviant un correu a palma@esquerra.org indicant el nombre de persones militants de Palma que assistireu, el nombre d'acompanyants (no militants de Palma) i un telèfon de contacte. Hi assistirà el president d'Esquerra Mallorca, Joan Lladó. Vos hi esperam!