Parets del Vallès

Mor Ramon Parés, exregidor d'Ara Parets Esquerra Republicana a l'Ajuntament de Parets del Vallès

Aquesta matinada ens ha deixat el nostre company, militant i exregidor del Grup Municipal d'Ara Parets Esquerra Republicana, Ramon Parés López, als 54 anys.

Republicà convençut i lluitador incansable per la justícia i la igualtat, en Ramon sempre va estar al peu del canó, malgrat la seva llarga malaltia.

Va participar de manera activa de la tasca del grup municipal a l'oposició, assistint a tots els actes de la vida cultural i associativa local i liderant moltes de les iniciatives socials que Esquerra Republicana va abanderar com la Taula d'Emergències Socials o la promoció de l'habitatge públic protegit.

De fet, ell es va incorporar a la candidatura d'Ara Parets ERC en les eleccions del 24 de maig de 2015 ocupant el número 2 de la llista, com a independent, fent tàndem amb l'actual alcalde de Parets, Jordi Seguer, que va ser el candidat.

En les eleccions de 2019 va ocupar el 16è lloc de la llista i tot i les seves dificultats va continuar donant suport a l'equip que va aconseguir l'esperat canvi polític a Parets.

Resident al barri de Mirador de Gallecs de Parets, en Ramon Parés havia estat portaveu de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Parets i un dels seus fundadors.

Fidel als seus principis, va deixar la PAH per dedicar-se a l'activitat política local el 2015.

La seva tasca, totalment altruista, li va donar més repercussió fora de Parets convertint-se en el representant de les PAH de tota Catalunya amb l’entitat bancària BBVA.

Des de la Secció Local d'Esquerra Republicana a Parets traslladem tot el nostre condol a la família i amics.

Que la terra et sigui lleu Ramon. Els teus amics i companys mai t'oblidarem. Descansa en Pau.