Parets del Vallès

Carme Herrero nova regidora d'Hisenda, Ocupació, Promoció Econòmica, Empresa i Emprenedoria, Recursos Humans i Atenció Ciutadana

A través d'un decret d'alcaldia, de data 1 d'abril de 2020, la regidora d'Ara Parets Esquerra Republicana, Carme Herrero Endrino, ha estat nomenada regidora delegada d'Economia i Hisenda, Foment de l'Ocupació, Promoció Econòmica, Empresa i Emprenedoria, Recursos Humans i Formació, i Atenció a la Ciutadania.

Herrero, que tindrà una dedicació del 100% a l'Ajuntament de Parets, també serà la regidora del barri de Can Berenguer i l'Eixample Central.

La presa de possessió com a nova regidora va tenir lloc el passat 16 de març davant del secretari municipal, Josep Maria Amorós.

La nova regidora republicana va prometre el càrrec "per imperatiu legal, amb lleialtat al mandat democràtic de l'1 d'octubre de 2017 i al poble de Catalunya".

La Carme Herrero anava en el lloc 7è de la llista de la candidatura d'Ara Parets Esquerra Republicana en les eleccions del maig de 2019, és militant d'ERC Parets i forma part de l'executiva d'ERC Vallès Oriental com a Secretària de transició ecològica.

Substitueix en el càrrec a l'exregidor Enrique Villegas que va renunciar, per motius personals, en el ple extraordinari de febrer.

De la presa de possessió se n'haurà de donar compte en el pròxim ple, que no té data prevista donada la declaració d'estat d'alarma en la qual ens trobem.