Parets del Vallès

Ara Parets ERC demana a l’Ajuntament una major atenció al barri de Can Roure per aturar la seva degradació

El Grup Municipal d’Ara Parets ERC demanarà al Govern de la Sociovergència que dediqui més recursos públics per millorar la situació actual del barri de Can Roure, l’estació de tren i l’entorn de la plaça Josep Marcer, i així evitar la seva degradació.

Aquesta és la principal conclusió de la segona jornada de la campanya ‘A Peu de Carrer’ que Ara Parets ERC va dur a terme el passat dissabte 11 de març per aquest sector de la població.

Des d’ERC creiem que és necessari quan més aviat millor “un pla de dinamització comercial de Can Roure”, adoptar mesures que millorin la mobilitat a la zona i accions que acabin amb els nombrosos actes vandàlics i d’incivisme que es produeixen.

El portaveu Jordi Seguer s’ha compromès a presentar, a curt termini, propostes de millora immediates per millorar el barri per tal que el Govern Municipal les tingui en compte no tan sols en els pressupostos de 2018 sinó fins i tot abans, “ja que algunes de les mesures no suposarien cap despesa econòmica”.

La manca de manteniment de l’espai públic, el mal estat de les voreres, les molèsties que provoca part de l’arbrat, el nombre insuficient de llocs per aparcar, els efectes negatius que produeix la presència –a pocs metres- de l’estació de tren són d’altres de les problemàtiques que es van detectar durant el recorregut.

La campanya ‘A Peu de Carrer’ continuarà el dissabte 1 d’abril, de 10 a 13.30 hores, amb una visita al Barri Cerdanet.

Totes les persones interessades en presentar les seves queixes i/o suggeriments poden participar en la passejada, emplenar les enquestes a la carpa informativa, o fer-les arribar al Whatsapp del Grup Municipal, 611 40 81 88.