Parets del Vallès

Ara Parets ERC recull les mancances detectades al Barri Cerdanet i al Cim Vallesà

Tot i alguns moments de pluja, el passat dissabte 1 d'abril els regidors del Grup Municipal d'Ara Parets ERC, militants i simpatitzants van recórrer el Barri Cerdanet i la zona del Cim Vallesà en el marc de la campanya de proximitat 'A Peu de Carrer', encetada el passat 4 de febrer.

Durant més de tres hores es van recollir les queixes, propostes i suggeriments de diversos veïns i veïnes, i es va comprovar quin és l'estat del manteniment dels carrers del barri.

La passejada es va iniciar en el carrer Gual Villalbí, dedicat a l'exministre franquista i que en diverses ocasions des d'Ara Parets ERC hem demanat la seva supressió.

Entre les mancances detectades a la zona hi ha el mal estat de moltes voreres -que impedeixen el pas dels veïns- la necessitat d'asfaltament d'alguns carrers, l'absència de serveis al barri, els problemes amb el cablejat de telefonia -que fins i tot dificulta en molts casos la poda de l'arbrat- i les accions incíviques.

Alguns dels veïns que van participar en la trobada vam explicar que han estat víctimes en els darrers mesos de l'onada de robatoris que s'ha produït a Parets i han mostrat la seva preocupació per la futura urbanització del carrer Joan XXIII i les repercussions que pot comportar pel que fa a la circulació de vehicles.

En general el veïnat del Barri Cerdanet valora positivament "la tranquil·litat que hi ha a la zona però lamenta la manca de serveis o els problemes de comunicació -si no disposes de vehicle privat- durant els caps de setmana".

Part de les propostes recollides les farem arribar al Govern Municipal i d'altres seran incloses en el nostre programa electoral de 2019.

La pròxima visita de la campanya 'A Peu de Carrer', la quarta, serà el dissabte 13 de maig al barri de La Linera.