Parets del Vallès

El Govern amplia fins a 1,4 milions d'euros la inversió prevista al parc del Sot d'en Barriques

Amb els vots favorables de la Sociovergència (9) i els vots en contra de tota l'oposició (8), el Ple Ordinari de l'Ajuntament de Parets del Vallès va aprovar aquest dijous al vespre una modificació de crèdit per destinar 300.000 euros d'un romanent de tresoreria de 325.000 euros per la construcció del nou parc del Sot d'en Barriques.

Aquesta és la segona modificació que es fa en aquesta partida del pressupost municipal del 2017 després que inicialment a l'octubre -quan es va aprovar- es van consignar 500.000 euros.

Posteriorment a l'abril es van injectar 650.000 euros addicionals, a través d'un suplement de crèdit, i ara s'han afegit 300.000 euros més, de manera que la inversió prevista al parc serà d'1,45 milions d'euros, uns 241 milions de les antigues pessetes.

Vot en contra d'Ara Parets ERC

El portaveu d'Ara Parets ERC, Jordi Seguer, va justificar el vot contrari i com en ocasions anteriors va explicar que "no comparteixen les prioritats del Govern Sociovergent".

"Mentre tenim abandonats la gran majoria de parcs públics del municipi, com ara el de la plaça Espanya, Mirador de Gallecs, la Linera, Can Berenguer o la Salut, vostès continuen abocant la gran majoria dels recursos municipals, 1,45 milions d'euros en el Sot d'en Barriques", deia Seguer.

"Està clar que amb aquesta obra faraònica volen renovar la confiança dels electors paretans en la convocatòria de 2019. I mentrestant la deixadesa generalitzada i la manca de manteniment és la tònica al nostre poble. A vostès l’incivisme els serveix en moltes ocasions com a excusa per treure’s del damunt part de les seves responsabilitats".

"A Parets hi ha accions incíviques, naturalment que sí, però la deixadesa generalitzada a l’espai públic no només la provoca el vandalisme i l’incivisme, diguem la veritat. Si Ara Parets ERC fos al govern no destinaria mai 1,45 milions per aquest parc, i és que sumats al milió i mig d’euros de l’avinguda espanya s’hauran pulit 3 milions d’euros sense haver solucionat tots els problemes de barreres arquitectòniques i de mobilitat dels carrers de l’Eixample i Barri Antic. Amb 3 milions d’euros hauríem apostat per l’adquisició d’habitatge social, un fet que tal com ens demostren amb la seva acció de govern no els hi preocupa de cap manera"
, va concloure el portaveu d'Ara Parets ERC.