Parets del Vallès

Ara Parets ERC proposa que l’Ajuntament reconegui el treball dels cossos policials i d’emergència durant els atemptats de Barcelona i Cambrils

Ara Parets ERC ha presentat una moció per tractar en la Junta de Portaveus, prevista per dijous 21 de setembre, on demana que el consistori agraeixi i reconegui la tasca realitzada per tots els cossos d’emergències, seguretat, prevenció i entitats ciutadanes que, en moments de màxima tensió durant els atemptats de Barcelona i Cambrils, van saber complir amb la seva feina i amb voluntat de servei.

El text demana que la policia dels Mossos d’Esquadra s’incorpori, de forma immediata, en les reunions dels grups de treball sobre la lluita antiterrorista, liderades per la Interpol, per garantir la més eficient coordinació entre totes les forces i cossos de seguretat de l’Estat.

La moció expressa el rebuig contundent als atemptats terroristes perpetrats a Barcelona i Cambrils i reivindicats per Estat Islàmic.

En el text es deixa clar “que aquests atacs contra la convivència no canviaran la voluntat de la nostra societat d’apostar per la llibertat, l’acollida i la tolerància, apostant pels valors que potenciïn el respecte a totes les formes de pensar, religions i cultures”.

També ratifica la voluntat dels governs locals de continuar treballant per la cohesió social per avançar cap a la convivència i la inclusió de la societat.