Parets del Vallès

Aquest dimecres, acte unitari pel SÍ al Referèndum d'independència

El conseller de Presidència i portaveu del Govern Català, el paretà Jordi Turull, i la secretària d'organització d'ERC, Mònica Palacín, protagonitzaran l'acte unitari pel SÍ que tindrà lloc aquest dimecres 20 de setembre, a les 20 hores, a la Sala Basart de la Cooperativa de Parets del Vallès (Plaça de la Vila).

A més d'Esquerra Republicana de Catalunya i del PDCAT, donen suport a l'acte el grup independent Nova Opció per Parets així com les entitats Òmnium Cultural i ANC.

L'acte, que presentarà Isidre Oller, tindrà lloc a només 11 dies de la celebració del Referèndum per decidir el futur polític de Catalunya i quan més s'ha incrementat la repressió de l'Estat contra les forces polítiques que defensen la participació en la jornada electoral de l'1 d'octubre.

Primera setmana de campanya

Durant els primers dies de la campanya del Referèndum, Ara Parets ERC ja ha organitzat dos actes: dissabte passat dins de la campanya global de 'Dones pel Sí' amb la participació de sis dones paretanes, de diferents generacions, i dimarts una xerrada col·loqui amb representants de la Xarxa Sindical per la Independència i el diputat de Junts pel Sí, Chakir el Homrani.