Parets del Vallès

Ara Parets ERC aprova el calendari de primàries per escollir el cap de llista per les eleccions municipals de 2019

L’assemblea de militants de la Secció Local d’Esquerra Republicana de Catalunya ha aprovat, per unanimitat, el calendari de primàries que servirà per escollir el candidat/a que el partit presentarà en les eleccions municipals previstes pel 26 de maig de 2019, data en què també se celebraran les eleccions al Parlament Europeu.

L’actual portaveu del GM, Jordi Seguer, primer candidat

Durant l’assemblea, el portaveu del Grup Municipal Jordi Seguer ha anunciat la seva intenció de concórrer en les eleccions primàries. La de Seguer és la primera candidatura que es presenta en aquest procés que conclourà el 4 d’abril, dia de les votacions per part de la militància.

Seguer ha dit que vol repetir de nou com a cap de llista d’Ara Parets ERC a les eleccions municipals de 2019 després de l’èxit assolit fa 3 anys quan el partit va obtenir 1.153 vots i 3 regidors en el plenari.

De fet, tant Ramon Parés com Kènia Domènech formaran part de la candidatura, tal com ho ha expressat el mateix Seguer.

‘Hem d’aprofitar el treball d’aquests últims anys i l’experiència del grup municipal per millorar el nostre resultat i assolir la victòria en el 2019. Volem engrescar encara més als paretans i paretanes, amb un projecte de poble que té les idees molt clares. Treballarem amb determinació per liderar el govern municipal dels pròxims anys’, ha dit el precandidat.

La candidatura que vol liderar Seguer apostarà no només amb l’actual equip sinó amb noves incorporacions d’independents, tal com es va fer el 2015 quan tant Seguer com Parés eren independents a les llistes d’ERC:
“La nostra llista serà el fidel reflex de la societat paretana, amb gent de diversa procedència’.