Parets del Vallès

Ara Parets ERC recull 300 euros en la Festa Republicana en favor dels Presos i Exiliats Polítics Catalans

Ara Parets ERC va recollir 300 euros durant la Festa Republicana en favor dels Presos i Exiliats Polítics Catalans que va tenir lloc el passat dilluns al vespre, vigília de la Diada Nacional de Catalunya, a la plaça de la Vila de Parets del Vallès.

La festa que va reunir cap a 500 persones va desbordar totes les previsions de l'organització.

Tant és així que es van esgotar totes les existències (menjar i beguda) de la Botifarrada Popular, es van vendre els 300 tiquets i moltes persones es van quedar sense poder sopar.

L'acte va incloure les actuacions de la cantautora de Montmeló Marta Shanti que en un concert més intimista va reclamar la Llibertat de totes les persones empresonades per motius polítics.

La Festa organitzada conjuntament amb el Jovent Republicà va acabar amb l'actuació del grup barceloní SIRAP que va interpretar cançons de pop rock català reivindicatiu.

A la mitja part dels concerts el portaveu del grup municipal, Jordi Seguer, i la regidora i portaveu regional del Jovent Republicà, Kènia Domènech, van fer una crida a la mobilització al carrer de cara a les pròximes setmanes no només per la Diada Nacional sinó també per la commemoració dels fets d'octubre de l'any passat per reclamar la llibertat dels presos i exiliats polítics i la construcció de la República Catalana.

En els propers dies la Secció Local d'ERC entregarà els 300 euros a l'Associació Catalana pels Drets Civils, resultat de la recaptació obtinguda amb la venda dels tiquets i d'altres aportacions realitzades per la venda de material.

Fa uns mesos la nostra Secció Local ja va fer una aportació de 150 euros per a la mateixa finalitat.