Parets del Vallès

Ara Parets ERC reprèn aquest dissabte la campanya Tots SOM Parets amb una carpa informativa

El pròxim dissabte 12 de gener de 2019, de 10 a 13 hores, Ara Parets Esquerra Republicana instal·larà una carpa informativa a la cantonada del carrer Monistrol amb l'avinguda Catalunya que servirà per recollir propostes, idees i/o queixes de la ciutadania amb l'objectiu de millorar Parets del Vallès.

La carpa s'inclou dins de la campanya Tots SOM Parets -iniciada a l'octubre- i que es perllongarà fins a la celebració de les eleccions municipals del 26 de maig vinent.

Aquest dissabte els regidors del grup municipal, executiva i militància mantindran contacte directe amb els veïns/es per tal de conèixer l'opinió de tothom que vulgui.

A més, el pròxim dimecres 16 de gener de 2019, a les 19.00 h, hi haurà una nova Taula Sectorial de propostes a la seu del Carrer Major 13, que servirà per elaborar el programa electoral.

En aquesta ocasió es debatrà sobre el futur model de poble que es vol i quines han de ser les prioritats d'un Govern d'esquerres a l'Ajuntament.

El portaveu d'Ara Parets ERC, Jordi Seguer, ha dit que tant la carpa d'aquest dissabte com la taula sectorial del dia 16 "són dues activitats més que Ara Parets ERC organitza per copsar l'opinió de la ciutadania. Un treball que des del grup municipal portem fent des de fa 3 anys, primer amb la campanya A Peu de Carrer i ara amb Tots SOM Parets. Des del primer dia hem volgut escoltar la ciutadania i portar les seves reclamacions i propostes en els plenaris".

També aquest dimarts 8 de gener ha tornat a obrir l'oficina del candidat a l'alcaldia, Jordi Seguer.

Tots els dimarts a les 18 h, es reuneix amb veïns/es, representants d'entitats i col·lectius per parlar sobre la situació actual de Parets i recollir les inquietuds.

Fins ara una desena de veïns/es ja han passat per l'Oficina que va obrir el passat 23 d'octubre.