Parets del Vallès

Seguer: 'El 26 de maig votarem el millor projecte de poble i Ara Parets ERC té l'equip més preparat per liderar el nou Govern'

"Venim a servir al poble i no a servir-nos. Som gent amb valors republicans i amb principis molt clars, que ha dedicat els darrers 4 anys a treballar per configurar el millor projecte de municipi".

Així s'expressava el cap de llista d'Ara Parets ERC-AM, Jordi Seguer, només iniciar l'acte de presentació de la candidatura per les eleccions municipals que ha tingut lloc aquest diumenge al matí a Can Serra.

Una llista formada per 14 dones i 13 homes, molt transversal i diversa, amb militants del partit, simpatitzants i persones independents però que fa temps que col·laboraven amb la Secció Local.

Seguer va dir que "el 26 de maig votarem el millor projecte de poble i Ara Parets ERC té l'equip més preparat i més capacitat per liderar el nou Govern que sorgeixi de les pròximes eleccions municipals".

El candidat republicà va recordar que "ERC sempre hi és i ho ha demostrat aquests 4 anys trepitjant sempre el carrer i estant al costat dels més necessitats i de les problemàtiques de la ciutadania. La nostra candidatura no és improvisada, és una llista amb gent amb principis i valors ideològics. Altres han fet llistes salvavides per cobrir l'expedient o incorporant a gent prometent-los contractes que només els paretans/es decidiran amb el seu vot".

Per Seguer "és l'hora de canviar les maneres de fer política i només des del republicanisme municipalista ho aconseguirem".

El cap de llista d'ERC va defensar "noves formes de govern a l'Ajuntament que deixin enrere els hiperlideratges i el cabdillisme. És l'hora dels projectes i lideratges compartits, si sóc escollit nou alcalde vosaltres també ho sereu, vull un govern col·legiat on l'opinió de tots vosaltres sigui tinguda en compte. Tots i Totes Som i Serem Parets".