Parets del Vallès

El nostre equip

• Jordi Seguer Romero Portaveu del grup municipal d'Ara Parets ERC a l'Ajuntament de Parets.
    Nascut a Parets del Vallès fa 41 anys, Jordi Seguer Romero és llicenciat en Periodisme i Història Moderna i Contemporània per la UAB i té estudis de Comunicació Audiovisual per la Universitat Oberta de Catalunya. Amb 13 anys es va incorporar com a col•laborador de Rap107 Ràdio Parets, emissora de la que en va ser el director entre 2004 i 2010 per donar al salt a la direcció del canal de televisió públic Vallès Visió (2010-2013) fins que va ser destituït per 'motius econòmics' després de denunciar ingerències polítiques del president del Consorci Teledigital Mollet, Josep Monràs. Entre el 2014 i fins juny de 2015 ha estat el director de continguts de la plataforma 2.0 Parets Connecta, de l'Ajuntament de Parets.
    Ha estat coautor del llibre 'El futbol a Parets' i 'El ciclisme a Parets' que properament es presentarà.
    Amb fortes arrels paretanes Jordi Seguer és cosí de l'exfutbolista internacional del FC Barcelona, Josep Seguer Sans i de l'exalcalde Joan Seguer. A més, el germà del seu avi, Esteve Seguer Forés va ser afussellat al Camp de la Bota de Barcelona durant la postguerra. Ha col•laborat en altres mitjans com El 9 NOU, Ràdio Montornès, El Mundo Deportivo o Sport i va crear el seu propi diari a internet titulat Digital Vallès.