Parets del Vallès

Les nostres prioritats

Grup Municipal d'Ara Parets ERC

Ara Parets ERC ha proposat al Govern Municipal que s’aculli a la convocatòria de subvencions de la Diputació de Barcelona i adquireixi HABITATGE SOCIAL amb part del romanent de tresoreria obtingut durant l’exercici 2016, que va ser de 8,2 milions d’euros. Creiem que seria la millor manera per pal·liar les situacions de vulnerabilitat residencial i incentivar l’entrada al mercat de LLOGUER SOCIAL d’habitatges desocupats.

Només els veïns i veïnes de CAN RIERA seran els que decidiran si part d’aquest espai s’incorpora dins de l’espai protegit de GALLECS. Així es va aprovar al Parlament de Catalunya després que ERC presentés una esmena on va reclamar que es convoqués un procés de participació. A més, es restaurarà biològicament el tram canalitzat de la Riera Seca.

NO A LA INTERPOLAR! Així de clar ho diem des d’Ara Parets ERC. Per això demanem al nostre alcalde que actuï amb responsabilitat i expliqui amb serenor perquè des que ocupa l’alcaldia no ha mogut un dit per evitar el pas d’aquesta via per Gallecs. El nostre grup enyora l’actitud de l’exalcalde Seguer que sempre va buscar el consens entre els grups, fugint de la confrontació. En aquest tema sobra hipocresia i cal UNITAT. Nosaltres continuarem sent coherents.

PSC, CDC i NOPP van vetar la possible consulta per eliminar el nom dels darrers carrers amb connotacions franquistes de Parets. La proposta d’ERC només va rebre el suport de Sumem Parets. A més, hem demanat un reconeixement per al primer alcalde republicà, Manuel Guasch Cortés. Continuem esperant resposta.

DEMOCRÀCIA? PSC i Ciutadans han impedit l’adhesió de l’Ajuntament de Parets al Pacte Nacional pel Referèndum. Nosaltres VOLEM VOTAR!

I per últim us convidem a dues activitats. Divendres 12 de maig, a les 19 h, a l’Escola Municipal de Música, presentació del llibre ‘Cas Mercuri, la galàxia Bustos’, a càrrec de la periodista Sara González. I dissabte 13 de maig, de 10 a 13 h, passejarem pel barri de la Linera dins de la campanya A PEU DE CARRER, que recull propostes, queixes i suggeriments per MILLORAR PARETS.

Article d'opinió publicat al Parets al dia (abril 2017)