Parets del Vallès

Votar és democràcia

Grup Municipal d'Ara Parets ERC

POSAREM LES URNES! Ara Parets ERC ha presentat una moció on demana a l’Ajuntament de Parets que col·labori de manera activa en el REFERÈNDUM previst per l’1 d’octubre i posi a disposició de la Generalitat els espais i mitjans tècnics, informatius i humans necessaris per al bon funcionament d’aquest plebiscit.

Si l’alcalde Mingote no vol cometre cap il·legalitat per por a ser inhabilitat, ja anunciem que els tres regidors d’Ara Parets ERC ens comprometem a posar les urnes per tal que tota la ciutadania pugui votar a favor del SÍ o del NO en una jornada de votació que serà històrica per al poble català.

Les revolucions i els grans canvis que s’han produït en moltes de les societats avançades del món occidental han arribat després de processos de desobediència a les legalitats establertes.

Tal com van fer els regidors d’ERC Parets durant la 2a República, novament ens posarem al costat del Govern legítim de la Generalitat. Emplacem a la resta de forces polítiques locals que donin suport al REFERÈNDUM.

NO A LA INTERPOLAR! Ara Parets ERC va consensuar una moció de rebuig al traçat actual de la Via Interpolar, una via de comunicació que si es construís, partiria en dos el nostre terme. Alhora hem donat suport al veïnat de Can Riera i Can Vila-Rosal que ha manifestat la seva oposició a formar part de l’EIN de Gallecs. Creiem que l’ampliació de l’espai protegit s’ha de fer amb el consens de tot el territori.

SALVEM CAN CABASSES! Ara Parets ERC col·labora en la recollida de signatures per salvar les masies del barri històric de Can Cabasses i la verneda de Ca l’Isidre Coix. La Sociovergència ha aprovat la construcció de 520 habitatges en els terrenys que ocupava l’antiga empresa BENDIX. Des d’ERC demanem major sensibilitat ecologista i un replantejament del projecte actual.

I per últim us convidem a l’AUDIÈNCIA PÚBLICA que els tres grups d’esquerres de l’oposició farem aquest divendres 30 de juny, a les 19 hores, a la Sala Basart de la Cooperativa. Ara Parets ERC, Sumem Parets i NOPP farem balanç dels dos primers anys de legislatura. Us esperem!

Article publicat en el Parets al dia del mes de juny 2017