Parets del Vallès

Totes les opinions

Kènia Domènech, regidora Ara Parets ERC i portaveu regional JERC

Detenim-nos no, alcalde. Detingueu-nos.

Detenim-nos no, alcalde. Detingueu-nos. No sé si de fa un mes ençà ha estat gaire al carrer, senyor Mingote, no sé si ha vist el que ha passat, i com ha passat. No sé si ha vist els valors, l'orgull, la solidaritat que totes nosaltres (les qui hem estat al carrer) hem mostrat, contra la violència arbitrària de l'Estat. Vostè no ha vist a àvies picant cassoles, vostè no ha vist a mestres seguir els seus ideals, vostè no ha vist a les joves organitzant-se i vostè no ha vist l'espera de mares esperant a primera fila que vinguessin les forces de repressió.

Gràcies per fer-ho possible

Han passat molt pocs dies des de la celebració del Referèndum per a l’Autodeterminació de Catalunya però sembla que ens quedi molt lluny en el temps. A Parets hem viscut amb molta intensitat i d’una manera molt cívica i pacífica aquesta jornada electoral. Un cop més els paretans i les paretanes, prop de 6.000 que van anar a votar, han demostrat que qualsevol problema polític es pot resoldre exercint el dret democràtic a sufragi.

Jordi Seguer Romero, portaveu Ara Parets ERC Ajuntament de Parets del Vallès

'Per uns mitjans públics plurals'

Fa només algunes setmanes que el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) ha donat la raó al grup municipal d’Ara Parets ERC i ha confirmat el que molts ja sabíem des de feia temps: l’Ajuntament de Parets ha de complir amb la Llei de la Comunicació Audiovisual 22/2005, de 29 de desembre. Resulta curiós que hem hagut de presentar una queixa formal davant d’aquest organisme després que la Sociovergència rebutgés en un ple extraordinari, forçat per l’oposició, el compliment d’aquesta normativa.

Ramon Parés, regidor Ara Parets ERC i exportaveu PAH Parets

'Emergencias habitacionales'

Desde ya hace unos años en reuniones con el Ayuntamiento cuando yo tuve el honor de ser portavoz de la PAH de Parets se habló del peligro del tema alquileres, además de las hipotecas. Yo personalmente ya propuse al Ayuntamiento la compra de alguna vivienda para emergencias, y puse a disposición mis contactos con directivos, de diferentes entidades bancarias, para poder adquirir alguna vivienda en nuestro pueblo.

Grup Municipal d'Ara Parets ERC

Votar és democràcia

POSAREM LES URNES! Ara Parets ERC ha presentat una moció on demana a l’Ajuntament de Parets que col·labori de manera activa en el REFERÈNDUM previst per l’1 d’octubre i posi a disposició de la Generalitat els espais i mitjans tècnics, informatius i humans necessaris per al bon funcionament d’aquest plebiscit. Si l’alcalde Mingote no vol cometre cap il·legalitat per por a ser inhabilitat, ja anunciem que els tres regidors d’Ara Parets ERC ens comprometem a posar les urnes per tal que tota la ciutadania pugui votar a favor del SÍ o del NO en una jornada de votació que serà històrica per al poble català.

'Estil Bustos? No, gràcies'

Fa temps que s’ha instal·lat a Parets un estil de fer política que ens resulta familiar i vist com es va desenvolupar la darrera sessió plenària, sembla que vol quedar-se fins a final de mandat. És l’estil Bustos, una manera de fer política barroera, plena de mediocritat, prepotent en les formes, fins i tot amb tics dictatorials, que pretén aniquilar els rivals polítics creuant línies vermelles i superant qualsevol principi ètic.

'Dos anys de mandat'

Les piràmides egípcies estaven pensades per enterrar als faraons i altres figures de la reialesa egípcia i preparar-los per a la seva resurrecció i entrada al món dels morts. Dins, s'hi emmagatzemaven aliments, riqueses, recursos i relíquies, entre una disposició laberíntica i plena de paranys perquè ningú pogués revelar o saquejar la riquesa reial. La forma de les piràmides és principalment simbòlica i religiosa, però també perquè era una solució adequada per als problemes tècnics que presentava mantenir fermes estructures tan grans amb tan pocs recursos tecnològics com es posseïa en l'època.

Credibilitat zero

Dies enrere la companya Kènia Domènech deia que amb el darrer article d’opinió publicat pel regidor convergent Raül Urtusol es demostra que Ara Parets ERC està fent bé la feina. I és que amb el seu escrit es constata que la seva política de govern és tanta, que ha de recórrer a articles demagogs que no aporten res. I té tota la raó. Per començar Urtusol menysté al nostre company Ramon Parés que sí que va assistir a la inauguració de l’escultura de Plandiura.

La Sociovergència, un any després

Després de la ressaca cultural de Sant Jordi crec que els tarongers estan morint. I és que han espremut tant les taronges que ja ens arriba l'amargor de la pell. Ja no hi ha suc per esmorzar, ni comerç actiu per Sant Jordi. L'alcalde de la nostra vila titllava d'immillorable aquesta diada, si de debò pensa així sr. Sergi Mingote, jo el convido a marxar a casa, ja que ha sigut un Sant Jordi de mínims.