Parets del Vallès

Totes les opinions

Ramon Parés, regidor Ara Parets ERC i exportaveu PAH Parets

'Emergencias habitacionales'

Desde ya hace unos años en reuniones con el Ayuntamiento cuando yo tuve el honor de ser portavoz de la PAH de Parets se habló del peligro del tema alquileres, además de las hipotecas. Yo personalmente ya propuse al Ayuntamiento la compra de alguna vivienda para emergencias, y puse a disposición mis contactos con directivos, de diferentes entidades bancarias, para poder adquirir alguna vivienda en nuestro pueblo.

Grup Municipal d'Ara Parets ERC

Votar és democràcia

POSAREM LES URNES! Ara Parets ERC ha presentat una moció on demana a l’Ajuntament de Parets que col·labori de manera activa en el REFERÈNDUM previst per l’1 d’octubre i posi a disposició de la Generalitat els espais i mitjans tècnics, informatius i humans necessaris per al bon funcionament d’aquest plebiscit. Si l’alcalde Mingote no vol cometre cap il·legalitat per por a ser inhabilitat, ja anunciem que els tres regidors d’Ara Parets ERC ens comprometem a posar les urnes per tal que tota la ciutadania pugui votar a favor del SÍ o del NO en una jornada de votació que serà històrica per al poble català.

Jordi Seguer Romero, portaveu Ara Parets ERC Ajuntament de Parets del Vallès

'Estil Bustos? No, gràcies'

Fa temps que s’ha instal·lat a Parets un estil de fer política que ens resulta familiar i vist com es va desenvolupar la darrera sessió plenària, sembla que vol quedar-se fins a final de mandat. És l’estil Bustos, una manera de fer política barroera, plena de mediocritat, prepotent en les formes, fins i tot amb tics dictatorials, que pretén aniquilar els rivals polítics creuant línies vermelles i superant qualsevol principi ètic.

Kènia Domènech, regidora Ara Parets ERC i portaveu regional JERC

'Dos anys de mandat'

Les piràmides egípcies estaven pensades per enterrar als faraons i altres figures de la reialesa egípcia i preparar-los per a la seva resurrecció i entrada al món dels morts. Dins, s'hi emmagatzemaven aliments, riqueses, recursos i relíquies, entre una disposició laberíntica i plena de paranys perquè ningú pogués revelar o saquejar la riquesa reial. La forma de les piràmides és principalment simbòlica i religiosa, però també perquè era una solució adequada per als problemes tècnics que presentava mantenir fermes estructures tan grans amb tan pocs recursos tecnològics com es posseïa en l'època.

Jordi Seguer Romero, portaveu Ara Parets ERC Ajuntament de Parets del Vallès

Credibilitat zero

Dies enrere la companya Kènia Domènech deia que amb el darrer article d’opinió publicat pel regidor convergent Raül Urtusol es demostra que Ara Parets ERC està fent bé la feina. I és que amb el seu escrit es constata que la seva política de govern és tanta, que ha de recórrer a articles demagogs que no aporten res. I té tota la raó. Per començar Urtusol menysté al nostre company Ramon Parés que sí que va assistir a la inauguració de l’escultura de Plandiura.

Kènia Domènech, regidora Ara Parets ERC i portaveu regional JERC

La Sociovergència, un any després

Després de la ressaca cultural de Sant Jordi crec que els tarongers estan morint. I és que han espremut tant les taronges que ja ens arriba l'amargor de la pell. Ja no hi ha suc per esmorzar, ni comerç actiu per Sant Jordi. L'alcalde de la nostra vila titllava d'immillorable aquesta diada, si de debò pensa així sr. Sergi Mingote, jo el convido a marxar a casa, ja que ha sigut un Sant Jordi de mínims.

Grup Municipal d'Ara Parets ERC

Les nostres prioritats

Ara Parets ERC ha proposat al Govern Municipal que s’aculli a la convocatòria de subvencions de la Diputació de Barcelona i adquireixi HABITATGE SOCIAL amb part del romanent de tresoreria obtingut durant l’exercici 2016, que va ser de 8,2 milions d’euros. Creiem que seria la millor manera per pal·liar les situacions de vulnerabilitat residencial i incentivar l’entrada al mercat de LLOGUER SOCIAL d’habitatges desocupats.

Sumem Parets i Ara Parets ERC

Un pas més per protegir Gallecs

El dimecres 29 de Març es va votar al Parlament de Catalunya la Proposta de Resolució sobre l’Espai d’Interès Natural (EIN) de Gallecs. Aquesta moció pretén ser un punt de partida, entre d’altres, per millorar la protecció del territori instant a la Generalitat a Iniciar els tràmits legals necessaris per a la incorporació de l'EIN Gallecs a la Xarxa Natura 2000, incrementar la superfície de l’EIN al terme de Parets incorporant la banda est de la riera seca fins al carrer Sant Jaume, Can Riera i Can Vila-Rossal, assegurar una correcta gestió agrícola dels terrenys reduint els seu impacte, declarar l’EIN com a refugi de fauna i estudiar la finalització de l’activitat de tir al plat.

Kènia Domènech, portaveu regional JERC Vallès Oriental i regidora Ara Parets ERC

'Seguirem defensant Gallecs'

Per a totes aquelles que heu llegit l'article 'No trinxem Gallecs' a Contrapunt, del nostre il·lustríssim alcalde Sergi Mingote, sobre la proposta de resolució (PR) de Gallecs aprovada al Parlament de Catalunya, i pel mateix alcalde: U. Ningú, i dic, NINGÚ, que ha votat a favor d'algun punt de la PR, ha volgut fer passar cap carretera per aquí. Tot al contrari. Estem augmentant la protecció de Gallecs.