Parets del Vallès

Qui som

Hola a tots i totes!

Benvinguts a la web d'Esquerra Republicana de Parets del Vallès.

Volem saludar a tots els visitants d'aquesta web i mantenir-los al corrent de tota l'activitat cívica i política del nostre partit.

Des de tota la Secció Local estem treballant per tenir un poble més justa, moderna i humana. Creiem que des del nostre partit podem ajudar a fer de Parets un poble obert, participatiu, innovador i amb un teixit social fort que uneixi tota la població. Treballem per fer possible un poble construït des de la suma de diferents sensibilitats i perspectives, que tenen en la justícia social i en l’estima pel país, la base de la seva cultura política.

El nostre principal ideari és la via independentista des d’un marc ideològic d’esquerres i republicà que des de sempre han guiat aquest partit a través de la història moderna del nostre país.

Volem ser útils per a Parets i la seva gent, i per això des d’aquesta web, on hi trobareu tota l’activitat i notícies transcendents que portem des del nostre partit, us animem a participar, opinar i col•laborar per fer un Parets millor, més just i més participatiu.

Salut i endavant, que tenim molta feina a fer, però entre totes i tots de ben segur que en farem molta!

Imatge