ERC Piera

PRESENTACIÓ DE LA FIRA D’INTERCANVI PROMOGUDA DES DE LA REGIDORIA DE MEDI AMBIENT

El dissabte 28 de novembre es va dur a terme a Piera la primera Fira d'Intercanvi, que a partir del gener es farà cada últim dissabte de mes. En aquesta primera edició van participar 10 parades i es van negociar 15 intercanvis amb èxit, alguns dels quals presidits per la imaginació. L'objectiu principal de la Fira és canviar els nostres hàbits: «Diner x qualsevol cosa». Així, es va poder veure com es canviava un forn per una tarda de contes o un tall de faldilla per una melmelada casolana.
Des de l’organització es va fer una valoració molt positiva tractant-se de la primera edició a Piera. La Fira va ser un degoteig de visitants, molts dels quals van mostrar l'interès per conèixer el funcionament. Representants del Grup Medi Ambient Anoia Sud Piera van destacar que els canvis en la societat sempre són lents i que desitgen haver plantat una llavor per poder crear una xarxa solidària al poble i reduir el nombre de «coses que no ens serveixen» que acaben a l'abocador.