ERC Piera

Totes les opinions

Joan Ramon Musarro

REAGRUPAMENT ha decidit no presentar-se a les eleccions del 25N

REAGRUPAMENT ha decidit no presentar-se a les eleccions del 25N i demana als seus votants que donin suport al Sr.Mas de CiU...anem aclarint el panorama.  La veritat és que no em sorprèn l'amic Carretero, de fet encara han tingut la decència de demanar el vot per un partit mínimament sobiranista. La veritat m’hagués agradat que haguessin demanat el vot per qualsevol partit independentista, però potser era demanar massa.

Joan Ramon Musarro

Les puntualitzacions d'en Joan Ramon

Bon dia, arran de comentaris de caire polític a on es parlava sobre la manca d'unitat de les forces independentistes m’agradaria puntualitzar unes cosetes. 1er. Partits independentistes que de moment es presenten a les eleccions del 25N només n’hi ha dos: ERC i SI (pendents de si les CUP i els amics d’en Laporta es presenten) Independentista és tot aquell partit que com a objectiu en el full de ruta immediat vol arribar d’una manera o altra a la llibertat absoluta de Catalunya.

Esquerra titlla de demagògia barata les explicacions que justifiquen el vot negatiu de CiU a les taxes municipals

La secció local d’Esquerra de Piera, després de les informacions publicades en els diaris i setmanaris comarcals per part del grup municipal de CiU referents a l’augment de taxes del 3% per part del nostre Ajuntament, vol puntualitzar l’argumentari emprat pel citat grup. Primer: acusen a l’equip de Govern d’incrementar les taxes un 3% de manera lineal i política, perquè no hi han dedicat el temps necessari per l’estudi de cada una d’elles.

Can Bonastre: EUiA (Esquerra Unida i Alternativa) i CiU (Convergència i Unió) plegats en la misèria

Davant la davallada democràtica de la federació de CiU en les passades eleccions, res feia pensar que un any i mig després alts càrrecs de la formació tinguessin la barra de postular-se com a líders veïnals en un problema tant greu com el de les obres de Can Bonastre, tenint en compte que si el veïnat i la urbanització estan com estan és "gràcies" entre altres raons, a la federació (CiU) que ell representa, que és qui va negociar i "donar" a canvi de res, les obres a l'empresa Dragados i Construcciones, oi Sr.