Esquerra Pla d'Urgell

Majoria sobiranista aclaparadora a la comarca en les eleccions europees del 25M

pla d'urgell
Resultats europees
Les eleccions al Parlament Europeu celebrades aquest mes de maig han deixat un resultat clar a la nostra comarca pel que fa al procés nacional que viu el nostre país: més del 76% dels vots han anat a parar a formacions polítiques compromeses fermament amb el dret a decidir i amb la consulta del proper 9 de novembre que ens ha de permetre decidir el nostre futur col·lectiu. Aquesta és una molt bona notícia per aquells que defensem la República Catalana i és un molt bon resultat per reforçar la voluntat del poble de Catalunya de voler votar i decidir.

El moment actual és transcendental i tenim una oportunitat històrica, i més quan tot el que coneixíem està canviant ràpidament. En el futur més immediat tenim la legítima esperança del procés que es viu al país, però el dia a dia d’una realitat econòmica i social molt dura, que tenim el deure de superar. Estem convençuts que la independència és imprescindible per donar resposta a les necessitats del país i de la seva gent. I la victòria passa per la democràcia, per poder decidir a través de les urnes el proper novembre i fer-ho amb un doble Sí per la llibertat i la justícia.