Esquerra Pla d'Urgell

Trobada a Mollerussa d'ERC amb l'associació de Dones de Mali, de la mà de la diputada Najat Driouech

La diputada juntament amb el candidat del municipi Engelbert Montalà, s'han trobat amb el col·lectiu per intercanviar sinergies, conèixer el dia a dia de l'associació i traçar possibles estratègies de cooperació mútua.

Najat Driouech, diputada d'ERC al Parlament de Catalunya, acompanyada d'Engelbert Montalà, candidat republicà a l'alcaldia del municipi, s'han reunit aquesta tarda amb l'Associació de Dones de Mali de Mollerussa per conèixer personalment la tasca que fa l'associació al municipi i intercanviar sinèrgies. La diputada ha admirat les tasques integradores i de suport que estan duent a terme les membres de l'associació i les ha animat a continuar treballant per un municipi cohesionat i per la igualtat de drets de totes les persones.

Sobre les 19 hores, la diputada també es trobarà a Lleida ciutat, amb membres de l'Associació Magreb Lleida, per conèixer també la realitat d'aquesta entitat, les tasques que duen a terme a la capital de Ponent i intercanviar opinions, valors i punts de vista.