Pla d'Urgell

Totes les opinions

Engelbert Montalà i Pla (Portaveu adjunt del Grup Comarcal d’ERC al Consell Comarcal del Pla d’Urgell=

Mengem el que votem

Engelbert

Els nostres infants mengen a les escoles el que els polítics contracten en organismes com el Consell Comarcal del Pla d’Urgell, governat per CiU, ara Pdecat, des de sempre. Els vots als municipis de la nostra comarca conformen les majories al Consell i ara mateix la dreta catalana el governa amb majoria absoluta. Una de les competències del Consell és la contractació de les empreses que subministren el menjar a les llars d’infants i escoles del Pla.

ALEX MASES, CARLES PALAU, JOSEP MA PUIG I JOAN TALARN (ALCALDES DE LINYOLA, BELL-LLOC D’URGELL, TORREGROSSA I BELLVÍS)

EDUQUEM FENT COMARCA

Ja fa temps, força temps, que els responsables del Departament d’Ensenyament eren conscients que d’acord amb el creixement demogràfic caldria ampliar les línies d’educació secundaria a la comarca del Pla d’Urgell.   La incorporació d’un nou institut a la xarxa educativa de la comarca del Pla d’Urgell significa un canvi de paradigma importantíssim pel que fa a la distribució d’alumnes, als seus trasllats, a les metodologies educatives.

Alba Balcells (Portaveu de ERC al Consell Comarcal)

Al servei de la comarca, de la gent i del nou país

Gestionar un Consell Comarcal no és una tasca fàcil, com tampoc ho és actualment avançar des dels ajuntaments. La greu crisi econòmica que ja és una crisi social -amb desigualtats acusadíssimes- es mira al mirall cada vegada que aquesta institució intenta gestionar la prestació dels serveis per tal de fer-hi front.   La presència d’ERC a la institució que representa el conjunt de la comarca ha de servir i ha de continuar servint per traslladar-hi una nova manera de fer política; una nova política basada en la transparència, l’equitat i la participació.