Casal Roc Boronat Poblenou-Besòs

ERC Poblenou-Besòs fa Festa Major

Com cada any, ERC Poblenou-Besòs participa a la Festa Major del Poblenou. Una manera de teixir lligams amb la comunitat, de celebrar i compartir i sobre tot de viure plenament el nostre barri.

A més de participar en els actes més emblemàtics; pregó, correfoc, balls, etc., vàrem voler contribuir a les celebracions organitzant una “orxatada” a la Rambla de Poblenou. La celebració tingué lloc el 16 de setembre, i els assistents a la parada d’ERC van poder gaudir d’una orxata de l’emblemàtic Tio Ché i també participar en la campanya “Dibuixem Barcelona”, una oportunitat per expressar propostes, inquietuds i necessitats relacionades amb el nostre barri i els diferents àmbits de la nostra ciutat.

La festa també ha tingut moments pel record a les persones preses i exiliades. Es van organitzar enganxades de cartells reivindicatius demanant l’alliberament dels presos i preses polítiques. De de Poblenou tenim car que els volem aviat a casa, celebrant i treballant lliures per la construcció de la República Catalana. Agraïm a totes les persones voluntàries que han fet possible aquestes accions, elles són un dels pilars més importants. Gràcies al seu compromís i dedicació podem estar més a prop de la comunitat per fer un millor servei.