Polinyà

Toni Flores, Candidat a l'alcaldia de Polinyà

Toni Flores ha estat escollit candidat d'Esquerra Republicana per Polinyà a les eleccions municipals de 2019 amb tots els vots favorables.

A pocs mesos de les eleccions municipals, Esquerra Republicana agafa un nou impuls amb l'elecció de Toni Flores com a cap de llista per afrontar aquests comicis. Després de la renúncia de Sergi Martínez a encapçalar la candidatura republicana, el partit va obrir un nou procés de primàries en el qual Toni Flores ha estat proclamat oficialment com el candidat a l'alcaldia.

Toni és Enginyer Informàtic i Màster en Intel·ligència Artificial i Visió per Computador per la Universitat Autònoma de Barcelona, actualment és cap de projectes en una consultora del Vallès Occidental. Ha estat membre del secretariat de l'Assemblea Nacional Catalana a Polinyà fins a la seva incorporació a l’executiva local d’esquerra aquest 2019.

“Amb molta il·lusió estem compromesos a buscar les millor solucions als problemes existents alhora que volem fer avançar el poble cap al futur, l’eficiència i la sostenibilitat. Sense oblidar que lluitem per totes les persones que avui senten que estan perdent.”

Toni Flores
Candidat d'Esquerra a l'Ajuntament de Polinyà