Polinyà

A les properes eleccions del 25 de Novembre comencem la construcció de la república Catalana: Igualtat, Fraternitat i Justícia Social.

Anna Fernàndez, portaveu del Grup municipal d'Esquerra-Polinyà
Junts hem de ser protagonistes d’un procés democràtic que ens durà a la Catalunya independent. Ara no podem fallar. Una Catalunya construïda en base als valors republicans de la igualtat, la fraternitat i la justícia social.
Per això treballarem amb tothom que veritablement vulgui sumar en el projecte de fer un nou país. No permetrem que, després de les eleccions, n’hi hagi que es facin enrere com han fet tantes vegades. Hi ha 1 milió de famílies al llindar de la pobresa i tenim pressa.

Ara cal que tota la gent que treballem per la justícia social sumem per fer un nou país.

Només ho aconseguirem si disposem dels nostres recursos i del nostre propi Estat. Volem un nou país que cregui en l’escola i la universitat públiques, que garanteixi una sanitat de qualitat. Un nou país amb feina i oportunitats per a tothom. Volem refer l’estat del benestar per tal de deixar als nostres fills un pedaç de món on puguin viure dignament.

Volem deixar de donar les culpes a Madrid i ser responsables, com a poble, dels nostres encerts i dels nostres errors. Volem tenir veu pròpia a la Unió Europea per defensar els nostres interessos.

Catalunya ha de ser un estat com els altres, amb les seves virtuts i amb els seus defectes i a on els seus ciutadans puguin decidir sobre les seves lleis i la seva economia. On els nostres governants puguin parlar de tu a tu, sense intermediaris, amb Europa i la resta del món. On el nostre teixit econòmic tingui garantida la seva promoció internacional.

Catalunya no va contra ningú, som terra d’acollida i entre tots i totes hem de decidir el nostre futur, parlem la llengua que parlem i vinguem d’on vinguem.
Perquè la independència ha de servir perquè les persones visquin més bé i sobretot, ha de ser l’instrument per apropar el poder de decisió a la ciutadania.
Per això som independentistes i som d’esquerres.

Ara més que mai, comptem amb tu per donar força a l’esquerra d’un nou país.