Premià de Dalt

Entrevista a Ernest Maragall a Premià de dalt

Des d'ERC Premià de Dalt esperem que els assistents a la conferència de l'Ernest Maragall gaudíssiu d'un vespre interessant que crec que va ajudar a entendre millor el present polític de Catalunya i el procés que ens ha dut a l'estat actual. Treballarem per provocar noves xerrades obertes a tothom.
ERC Premià de Dalt aposta per la cultura i el compromís de país. Ens tornarem a trobar. Gràcies per la vostra confiança" Ací us deixem un vídeo de l'entrevista que vàrem fer amb l'Ernest Maragall abans de la xerrada col·loqui. # seguim. Sebastià Pujol i Puig. President d'Esquerre Premià de Dalt"

Estem treballant per crear una xarxa de compromís de país d'àmbit local, que hem bastit sobre tres pilars: presos i exiliats, República, Institucions.
És en aquest sentit que volem omplir de contingut, més enllà de les manifestacions necessàries al carrer, i per això provoquem actes sobre presos amb els familiars; fem i farem ponències amb personalitats rellevants dins la política, el món acadèmic i social, sota el lema [República: democràcia i sobirania]; i també volem fer actes en favor de les nostres institucions, entre les quals incloem Catalunya Ràdio, TV3 i l'Agència Catalana de Notícies.