Premià de Dalt

PINASSA JUNY

Mentre des de l’Ajuntament no deixàvem de treballar, les altes instàncies miraven d’endreçar el país; vull dir, d’escombrar la porqueria acumulada des de l’octubre. El país, el dels pobles i ciutats, el del carrer, el de la gent, no estava paralitzat com alguns volien vendre. Hem constatat doncs, altre cop, que els ajuntaments són una peça clau de qualsevol societat organitzada. Ara ja tenim president i junts seguirem caminant cap a la República. Des de la REGIDORIA DE JOVENTUT, hem fet el retorn als joves, i a tothom que hi ha col·laborat, del Pla Jove (instrument clau per a treballar amb i per als joves); hem aprovat i presentat el projecte AJOVINS (amb ensenyament, joventut i l’institut); a l’EscenARTS de primavera, i amb motiu del Dia Internacional del Refugiat, podrem gaudir de l’espectacle “Maleïdes les guerres i aquell qui les va fer”. No us perdeu la 41a edició del Festival de Música del Maresme, el Cor Infantil d’Amics de la Unió de Granollers, amb l’espectacle “VEUS”. Enguany hem d’agrair la cessió d’un nou indret per als concerts al pati de “Can Coromina” i el concert que, amb motiu de la rehabilitació de la façana del Santuari de La Cisa i la casa de l’Ermità, també    s’afegeix  als altres ja habituals de “Can Casadellà”, “Can Claramunt”  i Sant Jaume. I, amb la vista fixada en l’Estiu Jove i l’Estiu en Marxa, encarem el darrer tram que ens durà a la Festa Major. Aquest any, més que mai, sí que ens mereixem una gran Festa. Venim d’uns mesos durs, molt durs, però som un poble alegre i combatiu. No ens busqueu, ai las, plorant pels racons. Si de cas, ens hi trobareu morts de riure i baldats de ball, i més tossudament alçats que mai, per seguir defensant aquest racó de món i fer-lo més digne, més just, més respectuós amb la natura, més feminista, més solidari. En definitiva, més republicà. Un record i el nostre suport incondicional pels presos i exiliats polítics i per les seves famílies i per tota aquella gent d’aquí i d’arreu que pateix persecució per les seves idees.