Premià de Dalt

SEBASTIÀ PUJOL i PUIG, nou candidat d'ERC Premià de Dalt a les eleccions municipals del 2019

Esquerra Republicana de Catalunya a Premià de Dalt presenta el seu cap de llista a les properes eleccions municipals del 2019. El canditat va ser escollit a través d’unes primàries convocades el 13 de juny i ratificat en assemblea el dia 10 de juliol.
El partit fa el primer pas cap a unes eleccions que sens dubte conformaran governs molt ideològics centrats en treballar per construir una societat més justa. Una societat que haurà de ser la base per bastir els fonaments de la futura República Catalana d’esquerres, feminista i compromesa amb el benestar de les persones.
Les prioritats d’en Sebastià Pujol són  les àrees de polítiques socials, joventut, educació, cultura i igualtat, per fer que elles siguin el nucli dur de la propera legislatura.
El candidat, i el partit, treballen plegats en elaborar una llista de premianencs/premianenques que s’estimin el poble com ell i crear un programa electoral que il·lusioni i esperoni  la ciutadania a participar en el poble que volem.
“No volem revalidar la presència d’ERC a l’Ajuntament, sinó  obtenir el suport necessari que permeti constituir un govern per desenvolupar projectes d’esquerra. Volem conformar una alcaldia per governar amb mà estesa amb tots aquells amb qui puguem avançar fent dels valors republicans la pedra de toc de totes les polítiques que es duguin a terme”.